miercuri, 4 noiembrie 2009



Au cunoscut mult prea devreme suferinta...
Dar iubirea cu care ii ocrotesc surorile i-a facut sa uite durerea si sa rada din nou...

Impreuna cu surorile, copiii se roaga in fiecare zi pentru cei care se gandesc la ei, pentru cei ce le ofera ajutor, implorand pe Dumnezeu sa-i rasplateasca El in mod minunat pe toti cei cu inima deschisa.

"Traim numai din donatii, statul roman nu ne ajuta cu absolut nimic. Cand nu avem din ce plati facturile, le punem pe altar. Asa ca aici e o casa a miracolelor, in care copiii sunt cu adevarat fericiti", spune sora Emilia, careia toti copiii ii zic "mama".

Pentru ca bucuria si zambetul lor sa nu dispara, e nevoie si de ajutorul nostru material si spiritual.
Sa intram si noi, impreuna cu ei, in acel miracol care umple Casa “Sf.Iosif” de rasete si bucurie!

Contact:
Casa "Sf. Iosif", str .Stejarului
Odorheiu Secuiesc, jud. Harghita
cod 535600
tel. 0266.218.205 (sora Emilia Trif)

2 comentarii:

  1. Sora Emilia, suntem o familie din Timisoara care din pacate, nu are binecuvantarea unui copil. Eu am 48 de ani iar sotia mea are 42. Am vazut ce suflete minunate ocrotiti in lacasul dumneavoastra, prin grija Tatalui Ceresc. Am daruit si noi, din putinul nostru, dar am vrea din toata inima sa facem ceva mai mult. Va scriu fiindca am dorii tare mult sa avem cinstea de a devenii parintii unor copii, ce cresc in gradina dumneavoastra. Speram sa fim si noi vrednici de mila Domnului si sa putem simtii bucuria unui suflet de copil in casa noastra. Adresa mea de mail este mariusadam@europe.com. Va rog sa imi scrieti daca este speranta

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua suntem o familie cu doi copii , locuim in Finlanda si am dori sa putem sa ajutam cu donații daca ne spuneti in ce mod putem sa o facem. Dumnezeu sa va binecuvânteze
    Rian

    RăspundețiȘtergere